+Follow
Bubble Glitters
SENYUM TAK PERLU KATA APA - APA. ★
28 Mei 2012, 7:05 PG , 0 Bubbles
Eh eh, kita rindu gilaa la dekat blog neh :( Dah lama update dan on.



Kini aku mampu ukir senyuman di munggil semunggil bibir angelina jolok.
Kau boleh jalan aku -.- heran sikit sebab hati aku macam sialan kau kerjakan.


Orang kata senyum itu sedekah. Sedekah tanpa memberi duit. Kauorang kan kedekut tahi hidung masin kan jadi kalau senyum, dekat orang lain rasanya tak luak apa pun :) Senyum itu cover kita dari luka yang ada dalam hati.
Tak percaya? Cuba terai :)


Aku selalu ajeret ajeret cun *_*
Alah aku mengaku. Kalau tak mengaku nanti terjun lombong pula :)


Banyak masalah mana pun masalah ku hadapi :'(
Walaupun aku kau ada masalah sembelit yang tak mampu ku tahan :'(
Senyum lah selagi boleh. Kerut kepala, kerut sampai senyum itu tak apa :)
Aku bukan apa, aku rasa makin kau senyum makin senanglah kau berak dengan lawas.
K geli, tak lawak :P


Ini yang nyata adik adik aku.
Lihatlah :)


Kalaulah hidup ini mudah. Mesti semua manusia akan senyum :)
Senyum sangat pun tak boleh juga -_- Nanti heboh semua kata manusia, manusia dalam dunia ni semuanya gila :( Penuh wad Tanjung Rambutan -__-
Senyum itu penawar duka :)


Ini nak tayang gambar bersama adik adik aku ni. Semuanya dah besar, dulu semua time kecil kecil mandi bogel dalam besen. Sekarang... ^_^
Aku tak boleh lagi, aku tunggu anak Dato pinang aku :p




Dari kecil kami bergaduh tarik tali, koyak koyak baju :)
Dah jadi gengster itu dah besar masing masing jadi bang long :D


Aku masih mampu tersenyum sekarang :) Biarlah kita pernah disakiti dan mengsakiti hati orang lain.
Itu antara aku dan dia juga antara aku dan Allah aku :)
Aku buat, kau juga buat dosa, aku ingin taubat :/


Manusia memang kejam. Sakit hati ini sampaikan susah sangat aku nak nampak kita tersenyum :) Kalau yaa pun senyumnya ada, kelihatan sangat lah payau seperti air sirap di kenduri kahwin.


p/s : Senyum selagi mampu. Dan juga, tak salah rasanya kalau senior senyum pada junior. Tak jatuh maruah pun. Renungkan ya. Dan lagi perasan tak semua gambar aku senyum. Tak perlu lah ambil gambae buat muka menyangap tak tentu pasal konon muka nampak garang macam ada potogenik yang melampau. Hello, cuba awak senyum dalam gambar dengan automatic nya anda sendiri akan senyum bila menatap wajahnya.
Seriously.

Kbyeee <3



<--Older Post