+Follow
Bubble Glitters
ENOUGH FOR KNOW :) ★
10 Jun 2011, 1:20 PG , 0 Bubbles
okeyy okeyy , cukup laa aku merana sebab kau yea sekarang . aku betul betul nak buang perasaan aku terhadap kauu . bilaa fikir balekk , memang tadak guna aku tunggu kauu . sebab aku tahu , aku xkan dapat kau balekk . so , kau jangan terkejut kalau aku tak tegur kau or kau dah tak nampak muka aku melepet dekat cc tuhh lagi . cukup (!) buad masa nehh , bagi aku COUPLE TAK PENTING FOR NOW . aku nak belajar . nak berjaya and nak tolong mak bapak aku . so , hope kau faham laa . kau tak faham ? PEGI MAMPOSS (!) XP aku cuba nak belajar supaya perangai aku yang tak sopan tuhh tidak melebihi had . tengss kepada mama and ayah aku yang banyak bagi sokongan . lagi lagi mama aku . and , tengs kepada besties aku jugakk , FAUZIANA . awakk dah banyak tolong JE and awakk dah banyak nasihat JE :) lastly , HOPE KAU BAHAGIA DENGAN PILIHAN KAU (!) okeyy , bubyee (:





<3 Tenkiss Read My Ugly Belog's <3
<--Older Post | Newer Post-->